Betalingsløsningen Charge 365 overtar automatisk betaling for lading fra NTE 1. mars 2022


Charge365
Betalingsløsningen Charge365 overtar automatisk betaling for lading fra NTE 1. mars 2022. Heldigvis fører ikke dette til store endringer. Ladesystemet fungerer som før, men laderne får nye klistremerker. Dette betyr det for deg:

  • Oppdatert lenke til Portal
  • Samme brukernavn og passord som før
  • Portalen er lik den du kjenner fra NTE, men med ny logo og andre farger
  • Du beholder ladehistorikk og betalingshistorikk i portalen
  • Flere muligheter til å starte lading! Last gjerne ned vår app til IOS eller Android, eller start lading med ladebrikke, via SMS eller gjennom portalen.

Mye blir som før, men du får i tillegg døgnåpen kundeservice. Kontakt oss på 930 95 365 eller support@charge365.no. Du kan også besøke vårt hjelpsenter for ofte stilte spørsmål og svar. Det var det! Ta gjerne kontakt om du har spørsmål :) Hilsen oss i NTE og Charge365.



Publisert: 17. Februar 2022