Siste nytt fra Telenor om T-WE trøbbel:


Kjære kunde, Vi vet hvor viktig TV og underholdning er for våre kunder, og beklager på det sterkeste feilen som berører T-We-tjenestene våre. Vanlig direkte-TV fungerer fremdeles som normalt. For å beholde direkte-TV er det viktig å ikke restarte dekoderen (skru strømmen bak på boksen av/på) mens vi har denne feilsituasjonen. Dersom du likevel har mistet tilgangen til direkte-TV, har vi satt opp en midlertidig webløsning. T-We-funksjonene som er berørt er «Start forfra», «Ukesarkiv», strømmetjenester via T-We-portal og T-We-app. Appene NRK og Netflix fungerer som normalt via T-We-boksen. Vi har stor forståelse for frustrasjonen dette medfører, og dessverre må vi belage oss på at dette kan ta noen dager. Vi gjør alt vi kan for å løse problemet så raskt som overhodet mulig. På våre nettsider finner du løpende informasjon, og svar på de vanligste spørsmålene knyttet til feilsituasjonen. Nytt i dag er bl.a. informasjon om midlertidig løsning for kunder som har opplevd å miste direkte-TV, informasjon om programguiden, opptak og kompensasjon. Vi beklager igjen på det sterkeste til alle dere som opplever problemer. Med vennlig hilsen Telenor


Publisert: 9. September 2021