Telenor/TV2- siste nytt 21.01.22


Status i TV 2-forhandlingene
 
Vi forstår at dere nå er svært utålmodige, og at situasjonen er en utfordring for dere som kunder og deg som styreleder. Dette er vi svært lei oss for og vi ønsker å benytte muligheten til å takke for deres tålmodighet. Vi forhandler på vegne av alle våre kunder, og målet er en langsiktig avtale med TV 2 som favner alle kanaler og strømmetjenesten TV 2 Play. Dette har vi tilbudt TV 2 så langt:

  • Betydelig mer betalt for kanalene og innholdet TV 2 tilbyr
  • Den beste distribusjonen, plasseringen og synligheten i Telenors TV-løsning
  • En langsiktig avtale som innebærer forutsigbarhet for alle

Forhandlingene fortsetter for fullt, og vi kommer til å bli enige om en ny avtale. Målet er å komme tilbake til dere med et gladbudskap så fort som mulig. De som enda ikke har bedt om økonomisk kompensasjon anbefales å gjøre dette.

 
Kompensasjon TV2 >

 

Minner også om at beboere har tilgang på 60 poeng ekstra som de kan benytte for å velge inn andre TV-kanaler eller strømmetjenester og vi tilbyr også en rekke filmer kostnadsfritt i filmbutikken For nærmere informasjon se telenor.no/tv2 Med vennlig hilsen Telenor
 


Publisert: 21. Januar 2022